28 november 2021

Office manager opleiding

2 min read

De office manager opleiding is een uitstekend uitgangspunt voor een uitdagende baan bij allerlei soorten bedrijven en organisaties. Als office manager ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische gang van zaken op een kantoor. De functie lijkt tamelijk voor op die van een secretaresse. Het verschil is, dat een secretaresse ervoor zorgt dat de leidinggevenden hun werk zo goed mogelijk moeten kunnen doen. Een office manager heeft ook leidinggevende kwaliteiten om alle medewerkers van een kantoor aan te kunnen sturen. Fabius Opleidingen biedt de office manager opleiding op MBO niveau aan. In 13 maanden ben jij klaar om elk kantoor te managen.

Waarom een office manager opleiding?

Als je houdt van het werken in een kantoor samen met een groep collega’s heb je met een office manager opleiding een beter toekomstperspectief. Want er is een grote vraag naar office managers. Een ander voordeel van deze baan is, dat je die ook parttime kunt invullen. Als je dus nu of in de toekomst de mogelijkheid wilt hebben om je tijd flexibel in te delen is een office manager opleiding daar een uitstekende uitgangspunt voor. Voor deze opleiding is geen vooropleiding vereist, maar je moet wel goed Nederlands spreken en schrijven, en Engels op basisniveau beheersen.

Wat leer je in een office manager opleiding?

Als je deze opleiding bij Fabius Opleidingen volgt krijg je eerst de basisopleiding als administratief medewerker. Als die met goed gevolg is afgerond mag je deelnemen aan de vervolgopleiding tot office manager. Daar leer je zakelijk Nederland spreken en schrijven, dus in de juiste stijl en met een correcte spelling. Andere belangrijke onderdelen uit de vervolgopleiding zijn Organisatie & Planning en Leidinggeven. Deze opleiding wordt door Fabius Opleidingen gegeven op ruim 50 locaties in Nederland. De lessen van een wekelijks dagdeel worden klassikaal gegeven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *